صفحه کابینت spl فونیکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صفحه کابینت spl فونیکس
نوشته شده در جمعه 5 تير 1400
بازدید : 206
نویسنده : websazaan

اس پی ال (SPL) نسل جدید ورق های HPL و کامپکت میباشد که در واقع از لایه های بسیاری از کاغذ در ترکیب با رزین فنولیک که تحت دما و فشار زیاد پرس میشوند، تولید شده است.
ورق فشرده اس پی ال (SPL) دارای قابلیت ها و مزایای بی شماری است که عمده آنها : ضد لک بودن، ضد آب، ضد اکتریسیته، مقاوم در مقابل انواع اسید وباز، آنتی باکتریال، نظافت آسان، لکه پذیر نیست و …. می باشند.
طیف گسترده قابلیت ها در کنار ظاهر زیبا و استحکام بالا باعث شده این متریال مناسب استفاده در انواع فضاها و کاربری ها باشد.

پنل مستحکمی است که تحت دما و فشار بالا تولید می شود . این متریال جدید توسط استودیوی ایتالیایی Laviani طراحی و در نمایشگاه Xylexpoمیلان در سال 2016 رونمایی شد و برای اولین بار و به صورت انحصاری توسط بازرگانی افراش پلاس در ایران عرضه میگردد .
واژه سینکرونایز ( Synchronize ) به معنی هماهنگی و منطبق شده میباشد که بیانگر تطبیق و هماهنگی طرح و برجستگی SPl میباشد . این سری از SPL ها با فینیش Moon و در ضخامت 12 میلیمتر تولید میشود . علت این نامگذاری به دلیل الهام گرفتن طراح از سطح کره ماه به منظور خلق این فینیش میباشد .
این محصول به دلیل پروسه پیشرفته تولید دارای مزیت های بسیاری میباشد که باعث شده در طیف گسترده ای از اماکن قابل استفاده باشد

مزایای SPL:

1. کاملا ضد آب
2. مقاومت بسیار بالا در مقابل خش پذیری
3. ضد حریق ( Euroclass B )
4. 97% آنتی باکتریال
5. مقاوم در برابر 22 نوع اسید
6. سادگی کار و اجرا به وسیله ابزار آلات صنایع چوب

 

صفحه کابینت spl فونیکس




:: برچسب‌ها: صفحه کابینت spl ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: